sobota, 11 stycznia 2014

Prologue-" Here is our story"

 Little Mix-Little Me

Brooklyn's POV
Myślicie, że ja mam łatwo? Owszem, jestem dziwką, kurwą, nazywajcie mnie jak chcecie. Jestem prostytutką, partnerką na jedną noc, ale jestem także matką. Tak, mam ledwo 19 lat i mam dwu letnią córeczkę. Kiedyś...zostałam zgwałcona. Nie pamiętam prawie nic, a jeszcze lepsze jest to, że moja rodzina mi nie uwierzyła. Pomyśleli, że się "puściłam" i mnie wyrzucili z domu, na szczęście spotkałam dziewczynę, która do dzisiaj jest moją przyjaciółką, nigdy mnie nie opuściła i nigdy nie opuści, wierzę w to. Pracujemy razem, każda z nas ma inną historię. Oto nasza opowieść.

-----------------------------------------------------------------
Prolog jest krótki, ale mamy nadzieję, że efektowny :)
Mamy nadzieję, że będziecie obserwować losy bohaterów.
W razie pytań zapraszamy na twittera: @Niall_potato69 lub @AwwMyNarry .

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się prolog.
    Z pewnością będę śledzić dalsze losy bohaterów ♥
    Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Nieźle. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada <3 nie mogę się doczekać rozdziału 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałam, że wejdę to wchodzę i oczywiście komentuję :)
    Na razie jest tylko prolog ale opowiadanie zapowiada się interesująco.
    Jestem ciekawa jak potoczą sie losy głównej bohaterki i z kim będzie :D
    Informuj mnie o nowych rozdziałach jak możesz
    @cokiness_xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takiego prologu nie czytałam ;o
    Wiem że to dopiero początek ale nominuję was do Libster Awards więcej u mnie : http://nirela-one-direction.blogspot.com/2014/01/libster-awards-34.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Was do Liebster Award, szczegóły http://i-want-to-be-your-reason-for-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog strasznie mnie zaciekawil, krotko i ciekawie. Chociaz bardziej sie nadaje na taki opis na tylnej okladce ksiazki, ale zobaczymy co bedzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog na pewno jeszcze zajrzę <3 ;) /Pati

    OdpowiedzUsuń