niedziela, 16 lutego 2014

Chapter 3

-Klient nasz pan - nie zostało mi nic innego jak zdać się na łaskę blondyna.
-To mi się podoba, chyba będziesz częstym gościem w tym domu - na samą myśl o tym poczułam obrzydzenie. Nienawidzę tej pracy.
-Zaczynajmy, nie mam czasu na rozmowy - im szybciej tym lepiej. Boże, przez te cholerne kajdanki nie mogę ruszać rękami. Chłopak przejechał ręką po mojej tali.
-Jeden dotyk i już dyszysz - uśmiechnął się łobuzersko. No chyba nie powiem mu, że to ze strachu. Zaczął całować i przegryzać moją szyję. Zacisnęłam wargi, żeby nie wydać z siebie jakiegoś głupiego dźwięku. Jego ręce powędrowały na moje piersi. Zaczął je ściskać. Przy tym nie dało się nie jęczeć. Wywołałam przy tym na jego twarzy zwycięski uśmiech, który nie trwał długo, bo zaraz chłopak zaatakował moje usta. Rozchyliłam usta, by miał większy dostęp. Niestety, za to mi płaci. Poczułam wybrzuszenie na swoim udzie. Chłopak spojrzał na mnie pytająco.
-Tak, jeste gotowa - uświadomiłam go. Teraz najgorsza część tej obrzydliwej pracy. Wchedł we mnie powoli, co bardzo mnie zdziwiło. Początkowo jego ruchy były zadbane i wolne, jednak z czasem stawały się coraz szybsze i bardziej niechlujne, więc z moich ust wydobywały się drobne jęki.
-Mocniej - powiedział dysząc. Moje ciało wygieło się, by być bliżej niego. Oboje doszliśmy w tym samym czasie. Niall spojrzał mi w oczy. Zdrętwiałam. Jego niebieskie tęczówki wpatrywały się we mnie, mimo, że już dawno powinien ze mnie zejść. Poczułam na swojej klatce piersiowej coś zimnego. To coś zwisało z jego szyi. To się nazywa nieśmiertelnik?
-Ok, płacisz i się zmywam - powiedziałam w końcu, bo Niall dalej na mnie leżał. Otrząsnął się i wstał jak oparzony.
-Zapłacę Ci dwa tysiące - powiedział kładąc pieniądze na stół. Wow, ile?!
-Aż tyle? - moje źrenice powiększyły się do niemożliwych rozmiarów. Chłopak podszedł do mnie i rozpiął kajdanki z moich rąk.
-Jestem bogaty, a ty dobra jeśli chodzi o seks -odpowiedział i zaczął się ubierać. Tak przy okazji, to jego ciało było idealne. Wszystkie mięśnie były widoczne i do tego był opalony.
-Dziękuję - odpowiedziałam chowając pieniądze do torebki, a następnie zaczynając się ubierać.
-Więc widzimy się jutro - powiedział całkiem ubrany.
-Juto jest wtorek, a ja i moja przyjaciółka wtorki mamy wolne - odpowiedziałam niepewnie. Tak, to prawda, wtorki mamy wolne.
-W takim razie do środy, a teraz możesz spierdalać - jak miło...W pełniubrana wyszłam z (jak podejrzewam) jego sypialni. Dobra, teraz gdzie jest Brooklyn? Nie mogę przeszukiwać ich domu, bo nieźle się wkurwią. Rozglądnęłam się niepewnie.
-Czego tutaj szukasz? - zapytał koleś w lokach.
-Nie...bo ja...ja wychodzę od Niall'a -język plątał mi się niemiłosiernie.
-Aaa, jesteś dziwką? - jak ja nienawidzę tego słowa.
-Yyy tak. Przepraszam,  widziałeś może moją przyjaciółkę? - zapytałam niepewnie. Cholera, jak ja strasznie się boję.
-Jeszcze się pieprzy z Justinem - jak tylko sobie o tym pomyślę, to rzygać mi się chce. Biedna robi wszystko,  żeby utrzymać siebie i córeczkę.
-To ja zaczekam na zewnątrz - wskazałam ręką na drzwi i jak najszybciej wyszłam. Usiadłam na jakiejś ławce. "Kurwa" powiedziałam sobie w myślach. Pojedyńcze łzy spływały po moich policzkach. Jebana praca. Jebani rodzice. Wszystko jest pojebane. Siedziałam na tej ławce chyba z dwadzieścia minut, gdy wreczcie zobaczyłam smukłą sylwetkę mojej przyjaciółki zbliżającą się w moją stronę.
-Cholera Brooklyn, czy ty płaczesz? - zapytałam zmartwiona i otuliłam ją ramieniem.

--------------------------------------------------
Hej misiaczki <3
Przepraszam, że tak długo czekaliście na ten rozdział :c
Mam nadzieję, że przynajmniej wam się podobał ;)

JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ/AŚ ROZDZIAŁ, BARDZO PROSZĘ ZOSTAW KOMETARZ, WYSTARCZY ZWYKŁA KROPKA. CHCEMY ZOBACZYĆ ILE WAS TO CZYTA <3

Do następnego xx
@Niall_potato69

33 komentarze:

  1. Rozdziały są bardzo dobre. Szkoda tylko, że krótkie, ale mam nadzieję, że z czasem będą dłuższe :)
    @kupuj_skarpety

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham! Szkoda że zmieniłaś bohaterów bo Barbara i Jade bardziej pasowały do tej roli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety potrzebowałyśmy aktorek bo chciałyśmy zrobić zwiastun, po za tym każdy może je sobie wyobrażać w każdy sposób+sprawa jest taka że nie znoszę Barbary.
      @AwwMyNarry

      Usuń
    2. Ale ja ją kocham nie wiem jak można jej nie lubić ona jest super! :)
      Nie wiem mogłaś wsiąść jakieś inne osoby bo te dziewczyny Selena i Ariana wgl do tego nie pasują bo mają takie dziecinne buźki.. :( mogłaś zostawić Jade i np. Perrie dać zamiast Barbary a jeżeli chciałaś jakieś aktorki to mogłaś wybrać np. Emme Wetson i Nina Dobrev :) Zastanów się proszę bo to opowiadanie jest przepiękne i a Selena i Ariana psują je :(

      Usuń
  3. No więc, dlaczego rozdział jest taki krótki? Spodziewałam się dłuższego, po tak długim oczekiwaniu. Miło by było gdybyś zadbała o błędy i zaczęła je poprawiać.

    + BOHATEROWIE SĄ IDEALNI, NIE ZMIENIAJ ICH!

    Jestem bardzo ciekawa co będzie dziać się dalej, pozdrawiam gorąco.

    arisniall

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow *___*
    Rozdział jest cudowny!
    Kurde, każdy ma swoje życie i jeśli tyle trzeba było czekać to co z tego?
    Dla mnie rozdział perfekcyjny *___*

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko i w sumie bez żadnej specjalnej akcji, jednakże zaciekawił mnie ten rozdział. Hmm... Jasmine będzie chyba częstym gościem w tym domu, prawda? A Brooklyn - nie wiadomo, w końcu uciekła od Justina. Ehm... Czekam na kolejny rozdział. Może uda wam się napisać jakiś dłuższy?

    No i chciałabym zaprosić was obie na mojego nowego bloga. Chcecie komentarzy, a ja komentuję każdy rozdział tutaj więc liczę na mały rewanżyk. U mnie jest tylko prolog, który zajmie mniej niż 10 minut czytania więc mam nadzieję, że zajrzycie.. Chociaż jedna z was.

    muriendo-alma.blogspot.com

    Zapraszam serdecznie i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co z tego, że rozdział jest któtki, jeśli jest napisany IDEALNIE ♡
    Kocham tego bloga i jestem bardzo ciekawa co będzie dalej <3
    Obie piszecie świetnie.
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty *-*
    Tylko według mnie te rozdziały są za krótkie :)
    Świetny macie styl pisma.. tym się nie przejmujcie. Fabuła też się ciekawie zapowiada. Lecz uważam że to rozdziały są naprawdę krótkie. Ten przeczytałam w ciągu dwóch minut góra xx @Majka_Tomlinson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też myślę, że wszystko jest świetne, tylko czekając 20 dni spodziewałam się, że akcja się już trochę rozwinie ... spróbujcie pisać dłuższe... oczywiście łatwo mi powiedzieć, ale serio o tym pomyślcie.
      Też czytałam po niżej 2 min ...

      Usuń
  9. Jestem stałą czytelniczką :***
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tylko szkoda że takie krótkie

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY ! ale prosimy o dłuższe posty :)
    kiedy mniej więcej można spodziewać się nowego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny !!! Czekam nn ;*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne :) czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A powiem ze nawet super

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo już bd tu na stałe !!! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo! Kiedy next?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . Masz kropke ;) super rozdzial . Czytam cały czas. @nanusia

      Usuń
  18. kurde dajecie następny .! <3 proszę .! błagam .! kurde no .! <3 kocham to ,!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń